Gyakran Ismételt Kérdések

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

1. Hogyan tudom véglegesíteni a rendelésem?
A vásárlás végeztével a kosaradban elhelyezett termékek megrendeléséhez kattints a „Kosár” ikonra, ahol megtekintheted a kosarad tartalmát, illetve az ajándékkuponok felhasználására vonatkozó információkat. A „Megrendelés” gombra kattintva lehetőséged nyílik bejelentkezni a fiókodba, illetve regisztrálni, vagy a gyorsvásárlás funkció segítségével megadni a személyes, számlázási és szállítási adatokat. Regisztrált felhasználóként választhatsz a korábban elmentett szállítási és számlázási címek közül, illetve lehetőség van új címek megadására is. A szállítási és fizetési mód kiválasztása után a „Tovább az összegzésre” gombra kattintva a rendelés véglegesítéshez érkezel, ahol áttekintheted a kosárba elhelyezett termékeket, a megadott adatokat, valamint a kiválasztott szállítási és fizetési módot. Az Átalános Szerződési Feltételek, valamint az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása után a „Befejezés” gombra kattintva rögzítheted a megrendelésed.
2. Hogyan tudom módosítani az adataimat?
Személyes, számlázási, valamint szállítási adataidat a „Profil” menü „Adataim” menüpontban tudod módosítani. Itt lehetőséged nyílik a jelszavad megváltoztatására, valamint további számlázási és szállítási adatok megadására is.
3. Hogyan tudok visszamondani egy feladott rendelést?
Rendelést elsősorban ügyfélszolgálatunk tud törölni, így ez esetben kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat a +36-70-551-4694 telefonszámon, vagy írj egy üzenetet az info@katinkahosszu.com e-mail címre. Kérjük, mind a két esetben add meg a rendelési számod, hiszen ez alapján tudjuk törölni a rendelésed. Regisztrált vásárlóként lehetőséged van rendelésed törlésére a „Profil” menü „Rendeléseim” menüpont alatt, amennyiben a leadott rendelésed még feldolgozás alatt van.
4. Hogyan tudom a rendelésem nyomonkövetni?
Regisztrált felhasználóként rendelésed nyomonkövetéséhez kattints a „Profil” menü „Rendeléseim” menüpontra. Itt találhatod a legutóbbi rendelésed aktuális státuszát, illetve a rendelés részleteit. Csomagod helyzetéről e-mailben is folyamatos tájékoztatást adunk. Nem regisztrált felhasználóként e-mailben küldünk részletes információt a csomagod aktuális állapotáról.

Reklamáció és visszatérítés

1. Van lehetőségem termékcserére?
Rendelésed átvétele után kérjük, mindig ellenőrizd csomagod tartalmát. Ha a megrendelt termékek valamelyike nem megfelelő, méretbeli problémád van, esetleg minőségi szempontból nem megfelelő, akkor lehetőséget biztosítunk arra, hogy visszaküldhesd a termékeket részünkre.
2. Hogyan tudok terméket visszaküldeni?
Rendelésed kézhezvételét követően lehetőséged van 14 napon belül elállni a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálatunknak telefonon vagy írásban tudsz jelezni. Kérjük, minden esetben tüntesd fel a rendelési számot, valamint a termék cikkszámát vagy vonalkódját, illetve írd meg nekünk pár sorban a termékkel kapcsolatos problémákat (nem megfelelő méret, sérülés). Amennyiben a vásárlástól való elállás mellett döntesz, kérjük, hogy a termékeket sértetlen, eredeti állapotban juttasd vissza hozzánk. A termék visszaküldésének költségét minden esetben a vásárlónak kell fizetnie, azonban a visszajuttatott rendelés teljes értékét - a kézhezvételt követően - 14 napon belül - visszautaljuk bankszámládra, beleértve a szállítási díjat is.

Szállítás és fizetés

1. Van lehetőség személyes átvételre?
Rendelésed személyes átvételére nincs lehetőség.
2. Bankkártyás fizetést követően miért nem látom a rendelésem?
Bankkártyás fizetések esetében webáruházunk automatikusan átírányít a Borgun fizetési oldalra, ahol a szükséges adatok megadása után tudod kifizetni a rendelésed ellenértékét. Sikeres tranzakciót követően kérjük, várd meg, amíg a Borgun rendszer visszaírányít a webáruházunkba, mivel ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem fogod látni a „Rendeléseim” menüpontban a legutóbb leadott rendelésed. Amennyiben ilyen jellegű probléma merülne fel, kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy mielőbb ellenőrizni tudjuk rendelésed sikerességét.

Kedvezmények, kuponok

1. Milyen típusú kuponokat kaphatok?
Webáruházunk egyedi, különleges promóciók esetén különböző kedvezményre jogosító IRON Ajándék Kuponokat biztosít vásárlói részére, mely az adott kuponon megjelölt feltételek alapján a vásárlás során érvényesíthetők. Minden kupon a saját névértékének megfelelő kedvezményre jogosít, vagyis ennyivel csökkenthető a vásárlás összegének értéke. Három különböző típusú ajándék kupont bocsájtunk ki: fix összegű kedvezményre jogosító kupont, százalékos kedvezményre jogosító kupont és ingyenes szállítást biztosító kupont. A kuponok felhasználási szabályai különbözőek, tehát minden kupon a kibocsátása során meghatározott feltételekkel vehetők igénybe
2. Hogyan tudom a kuponjaimat beváltani?
Kuponjaidat a vásárlás végén, a kosár menüpontban, a fizetés előtt tudod érvényesíteni. Ehhez kérjük írd be a kedvezményre jogosító kuponkódodat a „Kuponkód” mezőbe és kattints az „OK” gombra. Ekkor a rendelés összege a kupon névértékével megfelelően csökken. Vásárlás során egyszerre akár több kupon is érvényesíthető, viszont egy adott kupont csak egyszer tudsz felhasználni.